Toegangsbewijs Het Imaginaire Eiland

Jouw reis naar Het Imaginaire Eiland begint hier

Dit jaar heb je een toegangsbewijs nodig om tien dagen lang op Het Imaginaire Eiland rond te dwalen. Met de aankoop van je toegangsbewijs steun je de makers van Oerol. Zij zien jou natuurlijk het liefst op het eiland tijdens een fysieke voorstelling, maar nu kun je ze ontmoeten via jouw scherm. Geen lange treinreis en zware campingspullen die jou nog tegenhouden om Oerol te ontdekken! Luister een podcast, ga naar een muziekoptreden of stap de zoomvoorstelling van Zwermers in. Dat kan deze editie van Oerol allemaal met je toegangsbewijs voor Het Imaginaire Eiland.

Wat kost een toegangsbewijs

  • Standaard €10,00
  • Vrienden van Oerol €7,50
  • Met CJP-pas €5,00

Hoe werkt het

1. Log in met je Mijn Oerol account, of maak een account aan.
2. Koop een toegangsbewijs voor Het Imaginaire Eiland op deze pagina.
3. Op oerol.nl kun je hier alvast het hele programma bekijken.
4. Voor sommige voorstellingen heb je een apart ticket nodig. Hieronder lees je daar meer over.
5. Klik tussen 11 en 20 juni op het onderdeel dat je wil zien in het Programma A-Z.
6. Van 11 t/m 20 juni kun je via jouw favoriete programma item direct naar Het Imaginaire Eiland.
7. Bekijk de programma items die te zien zijn met een toegangsbewijs op eiland.oerol.nl.

Koop hier je toegangsbewijs

Waar kan ik zien dat ik al een toegangsbewijs heb?
In je Mijn Oerol account staan al je bestellingen. Op iedere pagina van onze website zie je in de rechterbovenhoek ‘Mijn Oerol’ staan. Als je er met je muis overheen gaat, verschijnt een drop down menu. Klik op 'Mijn account' en log in of registreer je.

Let op: Als je Vriend van Oerol bent, log dan in met het e-mailadres waarmee je al bij Oerol geregistreerd staat. Aan dat e-mailadres is je Vriendenlidmaatschap gekoppeld en daarmee ontvang je jouw voordelen als Vriend. Als je met een ander e-mailadres inlogt, krijg je daar geen voordelen mee.

Wanneer je rechts boven in je scherm achter ‘Mijn Oerol’ tussen haakjes een e-mailadres ziet, ben je ingelogd. Ga er met je muis overheen en navigeer in het dropdownmenu naar je accountgegevens (Mijn account) en je bestellingen (Besteloverzicht). Onder ‘Besteloverzicht’ kun je zien of er een toegangsbewijs of een extra ticket voor een digitaal programma item op je account staat. Je Mijn Oerol account is gekoppeld aan Het Imaginaire Eiland, zodat wij kunnen zien wie waar toegang voor heeft.

Waar heb ik geen toegang voor als ik alleen een toegangsbewijs heb?
Er staan een aantal digitale voorstellingen in het programma die niet te bezoeken zijn met je toegangsbewijs. Deze programma items zijn aangeduid in Programma A-Z met een prijs. Zie je €10,00 staan, dan betekent dit dat je voor dit onderdeel nog een extra ticket nodig hebt om deze voorstelling mee te maken. Als je alleen dat programmaonderdeel wil bekijken en niet wil zien wat Het Imaginaire Eiland je nog meer te bieden heeft, is het niet nodig een toegangsbewijs te kopen. Met het losse ticket kun je dan alleen die voorstelling bekijken, de rest van Het Imaginaire Eiland blijft verborgen.

Wanneer stopt de verkoop?
De verkoop van het toegangsbewijs stopt op de laatste dag dat Het Imaginaire Eiland open is, op zondag 20 juni. Op maandag 21 juni sluit Het Imaginaire Eiland om 12:00 uur en is de pagina niet meer zichtbaar.

Audiodescriptie en tolk Nederlandse gebarentaal
Verschillende programmaonderdelen zijn toegankelijk gemaakt voor mensen met een auditieve of een visuele beperking. Je kunt hierop filteren in de balk bovenaan de pagina 'Programma A-Z'. Kies ‘Audiodescriptie’ of ‘Tolk Nederlandse gebarentaal’ onder de filter Toegankelijkheid en ontdek welke onderdelen aan jouw wensen voldoen. Bij de onderdelen uit het programma wordt het ook vermeld in de titel, zodat je zeker weet dat je goed zit.

Waar kan ik terecht als ik meer vragen heb over bestellingen?
Rechts onderin je scherm zie je een rond vlak met een wit vraagteken. Als je hierop klikt, kom je terecht bij onze digitale Helpdesk. Start een chat met een van de medewerkers, zij kunnen je helpen met al je vragen over je Mijn Oerol account en het aanschaffen van een toegangsbewijs of een ticket. Als je ticket niet werkt of je betaling niet goed is gegaan, staan ze ook voor je klaar.

Tot slot
Wij willen je bedanken dat je dit jaar weer digitaal bij ons bent! We hebben ontzettend veel moois voor je in petto. Volgend jaar hopen we elkaar weer als vanouds op Terschelling te ontmoeten.

Koop hier je toegangsbewijs

Deel deze pagina